Real Madrid

Real Madrid
رئال مادرید
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Real Madrid و آدرس realmadrid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ایکر کاسیاس از الکلاسیکو نمی ترسد . کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا ، امیدوار است که در صورتی که دو تیم دوباره به بخورند ، مشکلی برای اسپانیا در یورو پیش نیاید . 
ایکر گفت :" با توجه به تجربیاتی که داشتیم ، می توانیم اتفاقات این بازیها را به خوبی با هم حل و فصل کنیم . ما زمانی آماده چهار الکلاسیکو نبودیم و شاید به همین خاطر تاثیراتی در تیم ملی پیش آمد . اما خوش شانس بودیم که در آن موقع ، مرحله مهمی از بازیهای ملی نبود . اما با هم دوست شدیم ، کوکاکولا نوشیدیم و همه چیز حل شد . چرا که جدا از علایق باشگاه ها ، ما کشوری داریم که در آن نشاطی بهتر از بردن یورویی دیگر وجود ندارد . مسائل با صحبت حل می شوند و مشکلی نیست .البته فعلا زمان فکر کردن به باشگاه هاست و زمانی که یورو برسد ، این چیزها را فراموش می کنیم ."
ایکر یکی از پنج بازیکنی بود که در فرانکفورت در مراسم شرکت هیوندای ، یکی از پنج اسپانسر یورو 2012 حضور داشت . به جز کاپیتان ، کریم بنزما ، لوکاس پودولسکی ، جوزه روسی و دانیل استوریج هم در این مراسم حاضر بودند . 
کاسیاس در مورد اوزیل گفت :" او یک پدیده است . یک بازیکن مهم برای ما و به زودی یکی از بهترین های جهان می شود . خریدنش توسط باشگاه یک حرکت هوشمندانه بود . " 
ایکر سپس از کریستیانو تمجید کرد :" هیچ گاه بازیکنی در سطح او ندیده بودم . آمارش باورنکردنی هستند . واقعیت این است که هیچ گاه فکر نمی کردم که این قدر زود بتواند نقش به این مهمی در تیم پیدا کند . او بازیکنانی نظیر رونالدو نازاریو را پشت سر گذاشته است و اگر در یورو برابر ما بازی کند هم باید ببینیم در این سطح می ماند یا نه ."
در مورد تورس هم صحبت کرد :" مردم خیلی زود کارهای مهمی که در تیم ملی کرده را فراموش کردند . با او بی عدالتی می کنند . " در مورد چالش پیش روی تیم ملی اسپانیا گفت :" می خواهیم جامی دیگر را ببریم . می توانیم برنده باشیم و وظیه ماست که برایش تا جایی که ممکن است بجنگیم . " 
در مورد آینده اش گفت :" از نظر خودم مطمئنا این آخرین یورویم نیست مگر آن که مربی مرا نخواهد . یک دروازه بان می تواند بیشتر در تیم باشد . "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 10:13 ] [ Alireza ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 67065
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1